środa, 18 listopada 2015

Rossmann -49%


Witajcie,

Dziś w ten pochmurny dzień przychodzę do was, aby pokazać wam jakie kosmetyki warto kupić na promocji w Rossmannie. Jak wiadomo trwa do 19.11.2015 i obejmuje wszystkie podkłady, pudry, bronzery, róże i korektory więc dla tych, którzy zastanawiają się jeszcze co kupić zapraszam do dalszej części posta. Zaczynajmy!

1. Na pierwszy ogień weźmy podkłady, a właściwie podkład, ponieważ ostatnimi czasy mój makijaż był bardzo lekki i  ograniczył się do minimum. Moim zdecydowanym faworytem jest Bourjois Healthy Mix.
Jest to bardzo lekki podkład o średnim kryciu stwarzający bardzo naturalny efekt na naszej skórze, dający delikatne rozświetlenie. Ma on właściwości nawilżający dlatego polecany jest do skóry suchej i normalnej.

2. Najczęściej używanym przeze mnie korektorem pod oczy był Maybelline Affinitone. Jest to lekki korektor raczej dla osób, które nie maja problemów z sińcami. Dobrze wyrównuje koloryt i daje delikatne rozświetlenie. Po zagruntowaniu nie zbiera się w załamaniach i nie podkreśla zmarszczek.
Kolejnym korektorem który polecam jest Maybelline Dream Lumi Touch korektor bardzo lekki rozświetlający okolice pod oczami. Oba korektory możemy używać jako baza pod cienie, fajnie podbiją ich kolor i przedłużą trwałość makijażu.
I ostatni drogeryjnym korektorem tym razem na niedoskonałości jest Vibo 4in1 Concealer Palette którego recenzja jest już na moim blogu klik .

\\
3. No i wisienka na torcie czyli rozświetlacz Lovely Silver Highlighter. Pięknie się mieni, można nim uzyskać piękną taflę koloru, ale także lekki błysk. Jak dla mnie świetna jakoś za niewielkie pieniądze. 



Przedstawiłam wam moje typy może nie jest ich za dużo, ale chyba nie o to tu chodzi;) Mam nadzieje, że Ci niezdecydowani, jak i Ci którzy o promocji zwyczajnie zapomnieli zdążą zrobić zapasy;) Pamiętajcie macie czas do jutra;)

Tymczasem trzymajcie się!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz