środa, 25 listopada 2015

Pierścionek z Aliexpress

Cześć,

Każdy z nas lubi robić zakupy, a jeśli mamy okazję kupić coś ,, po taniości'' to już całkowity odlot!:)
Dziś pokaże wam co ciekawego dzisiaj do mnie przyszło z Aliexpress.com :)
A, więc zaczynamy!

Dnia 11.11.2015 r. w Chinach obchodzono dzień singla. Z tej okazji na Aliexpress.com był dzień wielkich promocji. Pokaże wam jedną z rzeczy, które tam upolowałam, a mianowicie pierścionek;)





Cena pierścionka w dzień wielkiej promocji w przeliczeniu na złotówki wynosiła 8,22 zł, a ja kupiłam go za uwaga 0.21 zł jak widzicie śmieszne pieniążki:) Możecie pomyśleć jak to? Dlaczego?
Już tłumaczę otóż ten oto sprzedawca oferował kupon o wartości 2$ przy zakupie za minimum 2.01$, więc w rezultacie po odjęciu kuponu od ceny pierścionka zapłaciłam tylko różnicę czyli 0.21 zł:)
Ogólnie rzecz biorąc pierścionek zamówiłam 11.11, a 25.11 czyli dziś jest już u mnie czyli wysyłka była bardzo szybka. Pierścionek jest zgodny z opisem i przede wszystkim śliczny z czystym sercem mogę wam go polecić;) 

Link do pierścionka: http://ali.pub/n7lg6
Link do sklepu: http://ali.pub/tl8o3

Ps. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o zakupach na Aliexpress.com piszcie w komentarzach, a Ja postaram się zrobić dla wam post z odpowiedzią na wasze pytania;)


Do następnego, hej!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz