piątek, 11 grudnia 2015

Magiczne gąbki

Witajcie,

Dziś zupełnie z innej beczki, a mianowicie opowiem wam o moim ostatnim mini odkryciu;)
Słowem wstępu to nie wiem jak wy, ale bardzo nie lubię jak nie mogę czegoś doczyścić... no nie znoszę tego uczucia gdy szoruje coś setny raz, a tu efektów brak.  Jednym z moich koszmarów są niedoczyszczone blachy po pieczeniu. Próbowałam już różnych sposobów aż ostatnio trafiłam na recenzję magicznych gąbek, które to wszystko doczyszczą i dzisiaj właśnie przychodzę do was z ich jakże magiczną recenzją;)

Nie ukrywam, że patrzyłam na ich niezwykłość z przymrużeniem oka no bo gdzie jakaś tam gąbka doczyści moją blachę czy też kuchenkę bez detergentu. Nie ma szans pomyślałam... i oczywiście i tak je zamówiłam. Kobieta zmienną jest jak widać;)
Zamówiłam 20 sztuk, bo jakoś nie widziałam sensu czekania na 2-3 gąbki.



Tak właśnie się prezentują. No cóż mogę nich powiedzieć gąbka jak gąbka biała, twardsza od zwykłej gąbki do naczyń, a przede wszystkim skuteczniejsza w działaniu o czym miałam okazję się przekonać!!
Gdy je rozpakowałam od razu wzięłam się za czyszczenie no i zamurowało mnie!
Gąbka doczyszcza wszystko bez szorowania nawet przypalony tłuszcz, z którym uporczywie walczyłam i to bez detergentu wystarczy zmoczyć ją wodą, lekko odsączyć i gotowe.
Niżej wklejam zdjęcie przed i po oraz gąbkę w trakcie czyszczenia.

  
Pokaże wam teraz dla porównania jak wygląda czysta gąbka, a jak zużyta.


Jak widać na powyższym zdjęciu gąbka zmniejszyła swoją objętość o połowę jest bardziej ,,rozbita'',
ale nadal świetnie doczyszcza gąbka po całkowitym zużyciu będzie wyglądała jak zgnieciona chusteczka mam na myśli kształt. Wszystkie linki zostawiam na dole jak byście też chcieli je przetestować;) Mam nadzieje że recenzja wam się spodobała;)

Zapraszam na kolejny post już niebawem!
Hej!

Link do gąbek: http://ali.pub/ulcvq
Link do poprzedniego posta o Aliexpress: http://secretofcosmetics.blogspot.com/2015/11/co-warto-kupic-na-aliexpress.html
Link do pierścionka z Aliexpress: http://secretofcosmetics.blogspot.com/2015/11/pierscionek-z-aliexpress.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz